Adventní kalendář

01.12.2021

Tvorba adventního kalendáře je vždy zábavná. Záleží pouze na vás, jaký tip si vyberete. 

  • z obchodu (čokoládový, s hračkami, čajem, kosmetikou,...)
  • z roliček od toaletního papíru (různě poskládané stromeček, mašinka,...)
  • zabalené jako dárečky
  • zavěšený v sáčkách
  • látkové sáčky
  • papírové sáčky

2020

Loni jsem zvolila adventní kalendář ve formě dárečků. Tuto formu jsem volila z důvodu obsahu. Převážně tam byly lepící knížky, pyžamo, sprchový gel, časopis, autíčko a nějaké dobroty. 

- Postup úplně jednoduchý. Stačí vše zabalit jako dárek a zapsat den, kdy se může daný balíček rozbalit. 


2021

V letošním roce jsem použila papírové sáčky, kde budou mít odměny oba kluci. 

Potřebuješ:

  • papírové sáčky 
  • dřevěné kolíčky 
  • zalaminovaná čísla (najdeš zde Adventní čísla)
  • tavnou pistoli
  • lamonovačku
  • nůžky
  • tiskárnu


Postup:

  • vytisknutá čísla zalaminovat
  • po zalaminování rozstříhat
  • jednotlivá čísla nalepit tavnou pistolí na kolíčky
  • naplnit sáčky a zavřít kolíčkem s číslem
  • umístit na vámi zvolené místo

V roce 2019 jsem také měla papírové sáčky, ale na ty jsem použila decupage s vánočními motivy. Byly použity jen jeden rok, od té doby jsou uklizené.  

© 2021 Tvoření s Babu. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky